2012-01-16 @ 12:25:14

Underhökens vingar kom, VILKEN FÄRG!

Kommer ni ihåg den leken? Jag lekte den mycket när jag gick i lågstadiet. Men jag ville prata prata om just den sista biten, Vilken färg? Jag kan inte komma på vad jag ska ha för färg till min häst. På mina tecken har jag bara bruna och marinblåa saker. Det beror då på att jag inte brytt mig så mycket innan men det är ju kul och matcha (stavning?) så nu vill jag göra det lite iaf. Typ kanske ny grimma, nytt grimmskaft, fleesäcke, shabrak m.m. Men jag måste ju komma på en färg!

Så om ni har lust att hjälpa mig så kan ni gå in på hästarnas sida och kolla på Atli från finnsta och ge mig tipps på vad som skulle passa honom! Kan nämnligen inte lägga in en bild just nu.

Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0