2012-01-20 @ 21:43:38

Det gick bra!

Hej!
Ja, idag blev det ut till stallet igen. Och jag tömkörde Stelpa och Jossan red Atli. Stelpa tyckte det var lite konstigt i början men det blev bättre sen så lektion 1. hästen kan stanna och svänga är avklarad. Sen lyckades hon trava i form en stund men när hon kom på det så slog hon uppmed huvudet för hon kom på att hon inte kunde trava i form, men det blev i alla fall endel trav i form :)
För Jossan och Atli gick det också bra så hon får berätta själv.
Ja de var ett tag sedan det gick så här bra som det gjorde idag. Och det var såå skönt!! Äntligen funkade det som jag skulle träna på tills på söndag då jag ska rida för Peter Häggberg igen. Han töltade jätte fint och var helt ren i nedtagningarna vilket är nästan det ända jag haft mycket problem med. och han accepterade äntligen att han måste gå kortare än vad han brukar. Han har varit lite "måste jag?!". Men idag så gick det riktigt bra! *Lycklig tjej*

Lite sterching från i onsdag och lite bilder på när vi försökte fånga när min hund pussar mig på munnen på bild.





Toutch övning.



Kessie var dock inte så intresserad...

... inte alls intresserad.. Fast hon pussade mig 2 ggr men det kom inte med på bild... ;)

Kram! Jossan & Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0