2012-01-22 @ 17:03:50

Va bra allt går!!!

Hej!
Ja, idag var det en bra dag. När jag kom till stallet var min häst redan bortstad och flätad överallt... Och det var jätte fint när jag red ut för det var vitt överallt. Och Stelpa gick mycket bättre än hon gjort på länge. Det var nästan bara rena gångarter. Inte jätte mycket form men i alla fall lite i varje gångart. Hon blev lite travtaktig i tölten i början men det försvann sen. Dock fick jag bara till höger galoppfattningar... jag måste verkligen träna på vänster galopp och att gå ställd åt vänster... Men just nu är jag i alla fall jätte nöjd med Stelpa. Jag hoppas att det går lika bra på lördag för då ska jag iväg och träna med Berserkurs SM-lag.
Jag har börjat stretcha Stelpa lite nu också och hoppas att hon kanske blir lite mjukare i halsen.
Avslutar med lite vinter bilder jag knäppte i Danmark förra året, dock är det inga hästar men...
...lejon...
...kameler...
... och en zebra...
Ja, det var allt!
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Mikaela

Svar: Haha okeej! :D Tack för att du svarade! ;)



Åh, Zebror är så coola! ;)

2012-01-22 @ 20:31:30
URL: http://mikaelalundberg.blogg.se/
Postat av: Linda

En zebra i hagen vore nått ^^

Sv: Ja visst var han snygg, jisses en sådan avkomma kunde man önska!

2012-01-22 @ 23:17:11
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Dumma dator, min kommentar försvann. Aja jag tyckte att en Zebra vore inte så dumt i hagen.



Sv: Ja visst var fuxen snygg, en sådan avkomma kunde man önska!

2012-01-22 @ 23:17:56
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0