2012-07-09 @ 11:18:47

Äntligen!!!

Hej!
 
Nej blogg.se har inte börjat fungera men jag ska åka till stallet idag!!!
 
Ja idag ska jag först iväg till Norrtälje en sväng sen ska jag åka och hälsa på Stelpa, ÄNTLIGEN!!! Är sjukt taggad nu, ska träff Stelpa och så är det mindre än en vecka tills rix börjar och så köpte jag lite kläder igår, sånt blir man ju alltid glad av :D
 
Ska inte rida Stelpa, bara pyssla lite kanske ta en promenad eller träna lite trix kanske ;) Vi får se om jag åker ut till Stelpa imorron också kanske ;)
 
Men nu ska jag åka, full fart! :P
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Ni är så söta i lag och Stelpa är ju verkligen en sockertopp, älskar hennes färg och teckning.

Svar: Haha, tack :) Visst är hon söt men minst lika stoig och envis :P
Hihi, kan säga det samma om Fifas färg och teckning ;)
Jossan

2012-07-10 @ 18:07:21
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0