2012-07-01 @ 19:31:46

Dålig planering...

Min planering fungerar verkligen inte, det blev inget stall idag. Visserligen behöver nog Stelpa inte gå och hon ska ju få en vila nu så det är ingen fara, men jag blir så irriterad på mig själv när min planering inte fungerar.
I alla fall så har jag bara varit hemma idag, knappt gått utanför dörren. Lite tråkigt men jag är sjuk så känner inte för att göra något ansträngande.
 
Men lite duktig har jag allt varit, jag har gjort rent och putsat min ridstövlar. Dom var ordentligt leriga efter framridningen kan jag ju säga. Det var jätte stora vattenpölar man inte kunde undvika så alla var nog ganska blöta. Skulle behöva putsa min sadel och tränset men det kan jag ju inte göra idag. Funderar på att åka till stallet på tisdag och städa och plocka i ordning lite och kanske ta ut Stelpa nån kortis eller bara borsta. Vi får se, beror på om jag bli friskare eller sjukare också...
 
Tänkte fixa massa bra inlägg idag eftersom jag brainstormade bloggen lite igår men jag kan inte ladda upp bilder så får se hur många inlägg det blir. Resten av bloggen fungerar men inte bilderna, jätte tråkigt. Har i alla fall skrivit till blogg.se så vi får se om det börjar fungera.
Har kollat på lite saker jag vill ha till Stelpa, och jag tror jag kommer köpa den här nosgrimman trots att jag egentligen bara vill ha en enkel men det finns inte i lila. Vad tror ni, skulle hon passa i den?
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0