2012-07-07 @ 21:12:58

En sak som jag aldrig skulle kunna köpa...

Jag skule aldrig köpa ett "vanligt"-träns men käkrem.
Jag gillar inte det på islandshästar. Jag tycker att det blir för mycket ponny över dom och nja... Det gillar jag inte riktigt.
Sen tycket jag det är onödigt också, varför ska man ha en till rem när det funkar aldeles utmärkt utan?
 
Sen är jag osäker på om jag gillar pannband på islandshästar eller inte.. Jag har köpt 3 pannband och har ett pannband som sitter "fast" också men jag vet inte om jag tycker att det är suuper snyggt men jag tycker absolut inte att det är fult heller!
 
(syns inte så mycket men...)
 
Jag vet inte.. Jag gillar simpelt!
Men simpelt är ju samtidigt så tråkigt!
 
Men en sak är då säker. Jag skulle aldrig köpa ett träns med käkrem till en islandshäst.
 
Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0