2012-07-25 @ 11:13:41

Magic eller G?

Hej, hej!
 
Nu har jag en liten fråga till er läsare. Jag behöver köpa ett par nya boots till Stelpa men vill inte köpa klockor den här gången eftersom de går sönder i spännet väldigt fort. Och så vill jag ha boot som sitter lite mer fast på hoven, och har nu två olika sorter som jag håller på att välja mellan.

Så min fråga är då, Magic Boots eller G-boots? 
 
Använder ni några av dessa och vad skulle ni rekomendera? 
Jag har haft Magic Boots på Stelpa en gång och jag tror hon tycker bättre om när bootsen sitter fast än om de snurrar runt på hovarna och har sig.
G-bootsen är ju bra eftesom man kan byta ut remmarna om de behövs men jag har hört att det inte alltid har så bra passform. Någon som vet om de stämmer??
 
Tacksam för svar då jag har lite beslutsångest... :P
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Stina

Jag har top reiter magic boots och är nöjd med dom! Jag har ju iofs. inte använt dom speciellt mycket så vet inte hur kvalitéen är men dom känns bra. Stellas VÄLDIGT små hovar passar också i dessa boots. Jag har dom åtdragna på 4 hålet innifrån... Säger en del ;) Jag har inte testat några andra än dessa och dom från hööks och rekommenderar absolut top reiter! :)

2012-07-25 @ 12:53:42
URL: http://stinabackerholm.blogg.se
Postat av: Hannah

http://hannahljung.blogspot.se/2011/10/som-allting-annat-nar-det-galler.html

Min utvärdering av boots :)

2012-08-02 @ 07:09:42
URL: http://hannahljung.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0