2012-07-31 @ 13:07:17

Shoppat! :P

Haha, ja äntligen har jag fått handla lite :D Tog hela förmiddan det och sen var jag på 4H så hann inte blogga heller. Men i alla fall, köpte bara två saker men gick minst tio varv i varje butik.
Vi åkte först till Hööks där jag kollade på en stövelväska och boots. Det blev ett par G-boots som följde med hem efter att mamma sagt "ja men då tar vi dom här" och på så vis satt stopp för min beslusångest.
Sen gick jag och kollade och kände på var enda pryl i affären, älskar att titta på häst grejer, även om jag inte ska köpa nått :P Kan gå runt hur länge som helst och titta...
 
Men vi hade en affär till vi skulle hinna med så efter några varv i butiken fick vi betala och åka. Vidare mot Sporren, den affären är inte lika stor så man skulle ju kunna tänka att den gick snabbare, men nej nej.
Vi köpte en flaska Horsol och sen skulle vi gå men mamma insåg att hon hade tappat bilnycklarna. Så medan hon letade runt i hela affären så tittade jag på alla grejer ett antal gånger, letade lite gjorde jag ju också.
Men efter ett tag så började jag bli trött i benen. Nu måste vi hitta nyckeln tänkte jag. Så tänkte på vad mamma kollat på och såg ryktväskan hon hade visat mig, lyfte på den och där låg nyckeln ;P
 
Så vi kom hem i alla fall och sen blev det en mysig barbacka tur på 4H :)
Nu ska jag klä på mig och åka ut till stallet, tror inte jag kommer kunna hålla min planering för tömkörning blir det nog inte idag. Taggad på att åka ut till Stelpa och kanske träffa Jossan men det haglar visst nu... hoppas det inte blir hela dan bara...
Svensksommar...
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0