2012-07-27 @ 08:44:21

Snabbt inlägg

Ja igår så fungerade inte blogg.se alls för mig men tydligen så kom inlägget jag skrev upp i alla fall ;) Ja idag blir det ju inget stall och inte så mycket bloggande heller, tyvärr. 
Men hoppas alla ni läsare får en bra dag! :)
Samma bilder hela tiden, jag vet det är jätte tråkigt, men kan inte fixa nya... och då är det svårt att fixa bilder som passar inlägget också...
 
Meeen jag har fått en kamera i födelsedagspresent. Dock så fanns den inte i lager just nu så den kommer om 2 veckor typ men jag kan ju ändå inte ladda upp bilder. Men om jag nån gång kommer kunna det igen så kommer jag ha en kamera att ta bilderna med ;)
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0