2012-07-26 @ 22:36:30

Tiden går fort...

Tjena!
 
Ja, idag vart det en liten snabbis till stallet bara. Stelpa fick komma in lite snabbt och bli borstad och visa sina trix. Sen åkte vi förbi badet som ligger på vägen till stallet. Fast jag åt bara där, sen åkte jag och mamma hem. Bytte från mjukis byxor till shorts för det var mycket varmare än jag trott och sen åkte jag till 4H och så har vi kört lite volleyboll.
 
Så nu är jag hemma. Imorgon blir det inte så mycket att göra, kommer nog mest va hemma och fira födelsedag ;) Japp, 14 år imorron :P
 
Och sen kommer massa 1 års jubileum :P Ett år sen Stelpa kom, ett år sen Atli kom, ett år sen det här kortet togs osv... Usch vad tiden gått fort, mycket kul har man hunnit med ändå så är det så mycket kvar.
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0