2012-07-13 @ 09:11:14

Time to go!

Yes, nu är det snart dags att åka. Allt packat i en väska nästan lika stor som mig och jag är vaken.
Så sjukt taggad nu, det kommer bli askul det här tror jag ;D Hade bara lite svårt att somna igår kan jag ju säga :P
Som sagt kommer sakna Stelpa men när jag kommer hem så är det ingångsättning och träning på en gång, tror inte jag klara så mycket mer ridpaus än 3 veckor :P Kommer nog sakna bloggen lite också, tycker det är kul att blogga och läsa andras bloggar, men förhoppingsvis så kommer jag hem till ett fungerande blogg.se så att jag kan ladda upp bilder ;)
 
Hoppas alla ni läsare får det bra på resten av sommaren ni också ;) Jag kommer i alla fall få det.
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0