2012-07-12 @ 17:30:51

Upp och iväg!!!

Ja nu har jag sagt hejdå till lilla Stelpisen :P Hon verkade inte så värst bekymrad, och det är ju ingen stor grej, bara en vecka.
Men hon verkade gilla att bli ompysslad, sen fick hon visa sina trix för den lilla publiken som var i stallet :P Sen ut i hagen ;)
 
Jag har faktiskt badat utomhus för första gången i år. Ganska sen med första gången nu men jag har inte hunnit tidigare. Hade nog blivit av tidigare om vi hade någonstans där man kunde bada med hästarna men det har vi inte.
Sen åkte transporten med från stallet för den ska vi köra tält och grejer i imorgon. Imorgon åker vi!!! Mitt första Rix-läger!!! Sjukt taggad, vet inte om jag kommer kunna somna ikväll, vanligtvis tar det minst en timme så vi får väll se hur det går när jag är speedad också. Men det är nu jag borde sova för det kommer det inte bli för mycket av på lägret :P
 
Men nu ska jag fortsätta med mitt packande så det bara är upp och iväg imorron ;)
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0