2012-06-05 @ 22:52:28

Det gick sådär..

Ja.. Det gick sådär idag. Inget toppen pass men allt funkade och Galoppen får ett pluss av mej ;)
Ötlen var lite seg och han ville inte riktigt ha med sig bakdelen. Det fanns verkligen ingen framåt bjudning i den alls. Hm.. Traven gick också bra. Jag tror jag fick med rumpan bra i den men jag vet inte riktig ärligt talat.. "/ Den är riktigt svår alltså.
Galoppen var fin både på vägen och på banan. Han tyckte det var jätte jobbigt med vänster galopp så det måste vi träna mer på. Höger galopp fungerande utmärkt och var riktigt fin på volt!

Jag körde lite glopp ute på vägen och sen lite trav men då var han så trött så traven var inte alls roligt att rida. Men jag fick lite och då slutade vi och skrittade av.

Det var en sjöblöt häst som stod i stallet sen :P Jag körde visst hårt med honom idag. Han hade använt rumpan bra iaf för han var hur svettig som hälst där!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0