2012-06-03 @ 11:51:13

En vecka, sen SOMMARLOV!!!

Hej!
Ja, jag är sjukt sugen på att åka till stallet nu. Vill bara ut och rida och få vara i stallet och tagga tävling nästa helg. Och sommar lov! Och folk som tar studenten! Ahhh, det är jätte mycket att hinna med... Så här kommer veckan se ut tror jag i alla fall.

MÅNDAG: Stelpa vilar jag till 4H.
TISDAG: Student utspring, sen Stelpa, och sen student mottagning.
ONSDAG: Ledig från skolan. Iväg och träna med Stelpa på ovalbanan.
TORSDAG: Stelpa vilar, jag planerar inför tävlingen och fixar till skolavslutningen.
FREDAG: Skolavslutning, Stelpa och ev. hjälpa till på tävlingsplatsen.
LÖRDAG: Tävling. Det är Rix-träff också men jag vet inte om jag kan gå på den, ska inte rida något den dan men kommer nog finnas att göra iaf ;)
SÖNDAG: Tävling, och jag ska rida också ;)

Sen är det sommarlov på riktigt en vecka, vi får se om jag flyttar in i Semtegen då för mamma och pappa jobbar. Men veckan efter det så börjar både jag och Jossan sommarjobba så mycket vila blir det inte...
Men nu ska jag göra mig klar att åka till 4H på möte och sen till stallet :D Ska nog bara rida ut lite kravlöst idag, träna lite kondition kanske ;)

Och juste, dagens hiss: DET REGNAR INTE! :D Helt otroligt, man skulle kunna säga att det är fint väder :P
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Stina

Sv; Jo det har hon! Skulle aldrig rida utan.. ;)

2012-06-03 @ 12:19:36
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/
Postat av: Clara

SV Jossan: När jag tar bort kastanjerna så är drar jag bara av dom lite åt gången. Är det allt för hårt kan man dränka dom i typå matolja för att de ska bli mjukar, men pilla lite då och då så ramlar dom av. Väldigt enkelt, bara var försiktig och riv inte av dom för snabbt :)

2012-06-03 @ 15:24:12
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0