2012-06-15 @ 22:29:27

Inga hästar idag...

Hej!

Ja idag tror jag att varken jag eller Jossan har varit i stallet och då blir det genast mycket svårare att hitta något att skriva om :P
Men jag har fixat lite hemme, laddat upp bilder på bloggen ;) och sen var jag på grillkväll med kompisar från klassen :)

Imorron ska jag till 4H en sväng och sen ut till stallet, sjukt ridsugen nu! Har ju inte ridit sen i tisdags :O Och ja, Stelpa kan ju glömma den eventuella vilan :P Om vi ska på tävling så blir det träning fram tills dess och sen kanske vila, eller om jag rider en vecka efter det och sen vila för då ska jag ändå iväg på rixläger ;)
Aja vi får se, men jag är sjuk taggad inför tävlingen :D Kommer bli jätte kul om vi hinner träna ordentligt innan ;)
Känns som om sommarlovet börjat på riktigt nu!

Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Clara

Jag har undrat detta ett tag nu, vad är 4H? :)

2012-06-16 @ 16:25:58
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0