2012-06-21 @ 23:51:21

Ingen ridning idag heller...

Tänkte verkligen rida idag men så blev det sent och vi skulle till farmor och då behövde jag verkligen följa med! Jag hade tre par (engentligen fyra men glömde ett par...) byxor som behövdes fixas på olika vis och hon är så duktig på det där med att fixa kläder min farmor! Så jag behövde följa med och när vi kom hem var klockan halv 10 och då var jag för trött för att gå ut och rida så det fick vara.
Sund, för jag ville verkligen rida idag! Hade tänkt att köra en ny galopp övning idag som jag ville testa men så blev det inte... "/ vet inte heller om jag kommer hinna rida imorgon eftersom jag måste städa mitt rum som jag inte gjort idag..
 
Va och köpte en blus och en top som jag ska ha imorgon hade jag tänkt! Är riktigt nöjd med köpet faktiskt! :D
 
Kan tyvärr inteficka bilden så får göra det imorgon!
 
 
Gonatt! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0