2012-08-24 @ 08:03:33

Mina ridstövlar

Tänkte skriva ett litet inlägg om ridstövlarna jag köpt eftersom jag inte gjort det. Nu var det ett tag sen, början av sommaren, men bloggen har ju krånglat lite så ni får se det nu ;)
De heter Equipage Napolin och ser ut såhär:
 
Jag brukar inte kunna ha ridstövlar för det är alltid någonstans de inte passar, för små i foten för höga i skaftet... men de här sitter som en smäck. Första gången jag använde dom så var de lite höga men eftersom det blir veck på framsidan av foten när man använt dom så passar de jätte bra nu. Ibörjan är de antagligen som de flesta andra ridstövlar, jätte tajta och hårda. Men när man gått in dom, tar inte lång tid, så är de jätte sköna. 
Är verkligen nöjd med dessa och kan rekomendera dom om du letar ridstövlar ;)
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0