2012-06-22 @ 16:46:00

Så fort gick det...?

Usch! Det känns som om mitt sommarlov redan är slut... Jag kommer inte vara ledig/hemma förrän veckan innan skolan börjar igen... Okej det är ju kul att jag har så mycket inplanerat men lite jobbigt är det för det känns inte riktgit som ett lov liksom..

Så här ser min planering ut:

v. 25: Sommarjobba och träna Atli inför tävlingen
v. 26: Sommarjobba, träna Atli, tävling på Lördag och Atli åker till Sara på Söndag
v. 27: Sommarjobba, Atli är hos Sara
v. 28: Åka till Sara på "ridläger". (ska bli skit kul! Taggar till tuusen!)
v. 29: Åker till norrland (där blir jag ju dock helt ledig)
v. 30: Är i norrland
v. 31: Hemma tre dagar sen blir det att jobba som funkis på NM. (Tagggaar!!)
v. 32: LEDIG
v. 33: Ledig yttligare tre dagar sen börjar skolan..

Ja... Det står inte ledig på många ställen precis... :P

Sen SKA jag klämma in Moa någon stans också. Vi måste faktiskt göra något både Innan jag åker till norrland och efter!



Så hoppas vi på riktigt fin väder så jag kan sola!! :D

Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0