2012-06-16 @ 14:48:39

Smoothie

Jag har ingen aning om det stavas s eller inte men det har vi gjort i massor i dag känns det som!!
Vi testade lite nya smaker oxå :)

Vi testade:
- grönt, surt äpple, banan och is (för den skulle bli kall)
Och
- jordgubbssylt med hallon och is ( oxå för att det skulle bli lite kallt)
Och sen den som vi alltid gör:
- frysta hallon, blåbär och banan (inte fryst)
Och detta med vanilj yoghurt!
Äpple och banan var god! Man sk dock inte ha is i.. Det blev inte så bra..
Ska testa att frysa äpplena till nästa gång. Något säger mig att man inte kan frysa banan så jag tänker inte pröva det.

Jordgubbssylten och frysta hallon var INGEN hitt.. Det blev alldeles för mycket jordgubbssylt så den vart sliskigt söt..

Men hallon blåbär och banan har fortfarande första platsen den är helt klart godast! :)

Ja.. Det var min förmiddag typ.. :P
Jag klippte gräset innan det började regna också ;)

Kram! Jossan


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0