2012-07-02 @ 07:26:02

Vecka 27

 Det blev lite ändrade planer den här veckan, jag hade trott att jag skulle få tråkigt och alldeles för lite att göra men sen så fick jag jobba på 4H. Jag stod som reserv men trodde inte jag skulle behövas. I alla fall, såhär ser veckan ut:
Måndag: Jobba, rida på 4H.
Tisdag: Jobba, till Stelpa och fixa lite.
Onsdag: Jobba, kanske vollyboll.
Torsdag: Jobba, bio eller shoppa.
Fredag: Jobba, bio eller shoppa.
 
Japp jag och Jossan ska gå och se Ice Age 4 på bio. Lite barnsligt kanske men vi är inte de ända kan jag ju säga och de tre första filmerna går ju från bra, bättre till bäst så vi får se om den här kan toppa det hela :D
Men nu måste jag åka, kram Julia!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0