2012-03-23 @ 21:40:01

Bara för att...

Gör ett bara för att uppdatera inlägg.

Var och vaccinerade Atli idag. Gick väldigt snabbt och smidigt och nu är han värdig vaccinerad för i år! :D Yes!! Då kan man börja anmäla sig till tävlingar igen då! :D Skönt att få det ur världen.

Kollade på the Voice men jag måste säga att det är inte ens hälften så bra som idol... Tycker bara att dom har väldigt konstiga sångare. Men det är väl så att antingen älskar man dom eller så hatar man dom.

Jag red som sagt inte idag men Julia gjorde det så det kanske kommer en liten uppdatering från henne senare :)

Kram! Jossan

Bild från när jag nästan precis köpt Atli och han leker hingst i hagen ;)


Kommentarer:
Postat av: Melissa - I´m not what you expected!

Tassar in och önskar dig en god natts sömn. Hoppas du lördagen din kommer bli toppen :)

2012-03-24 @ 00:52:06
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjusig han är :D!!!



Sv: Ja jo det var en liten islandshäst med som bara ville rulla med tjejen när de red. Fifa har rullningsmani. När jag fick hem henne rullade hon i diken, asfaltsvägen och överallt på promenaderna sedan började hon vilja lägga sig när jag red också, det ända jag gjorde var att driva fram henne så slutade hon :) Men hon är fortfarande besatt att rulla sig, så fort hon kommer ut i hagen slänger hon sig i snön och rullar flera gånger ^^

2012-03-24 @ 19:38:40
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0