2012-03-12 @ 21:14:04

Beställt grejer!

Hej!
Japp, igår kväll beställde jag lite grejer till Stelpa. Eller ja, jag beställer mamma betalar. Men jag fick tygla mig själv lite och välja bort lite grejer jag inte behövde så mycket och fick välja det enklare och billigare framför det lite blingigare och dyrare. Blev i alla fall lite grejer, och lite mer pengar.
Allt beställt från Emmishopen (emmi.se)
Den här nosgrimman, jag får nog vänta med den lila för 400 kr tills jag fyller år...
Dessa, 190 gram så att jag har lite att växla mellan och inte bara 230 grammen...
Ett regntäcke nu när vintertäcket är för varmt när hon blir svettig. Hoppas att detta kommer passa :)
Och det här att ha med när vi åker iväg, ska bara köpa själva grepen också men den och hästgodiset blir på Hööks.
Så nu hoppas jag att täcket passar och att nosgrimman fungerar.
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Vilken snäll mamma du har :D Jag fick aldrig nått sånt av min mamma, hon tyckte det var trist att köpa hästsaker, det var bättre att jag fick nån prydnadssak istället. Samma tänk idag :S=/

2012-03-13 @ 15:47:25
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0