2012-03-11 @ 21:49:29

Bilder

Hallå!
Bad mamma fotta lite när jag red idag. Blev en del bilder och om jag jämför med förut så har traven försämrats men tölten stärkts. Bitvis dansade vi fram idag :)

Kör lite "då och nu" bilder tänkte jag :)

Nu:

Helt ärligt var det här det ända steget han tog i form... Haha! Men visst e han snygg? ;)

Då:

Han sätter under sig baken lite mer nu än då iaf :)

Nu:


Då:

Det var bättre skjut i den då.

Galoppen är den samma tycker jag. Men nu en bild på hur det mesta dels såg ut när vi töltade:

Han har med sig baken hyfsat bra iaf :)

Får bli mer bilder i morgon :)

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Paulina

Sv; Ja! Jag vill verkligen ha allt på den sidan, så snyggt :D

2012-03-12 @ 18:32:23
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0