2012-03-27 @ 12:20:00

Bra filmer!

Hej!
Tänkte ge er några film tips. Jag har ju varit endel på bio på senaste tiden iaf enligt mig själv. Jag har varit på bio tre gånger bara det här året medans jag var på bio en gång förra året.. Galet enligt mig själv! Haha!
Spårade lite där men jag kanske ska visa vilka filmer jag sett i år och sedan vilka filmer jag gillar mest.

Dom jag sett på senaste tiden:


Den var bra men inte värd att se på bio tycker jag. Men den är helt klart värd att se!


Riktigt, Riktigt bra och underhållande film! Jag satt typ och garvade igenom hela filmen! Jätte bra blandning av action, drama och komedi! Den var verkligen över förväntningarna må jag säga! Det var så att hela salongen bara gap skrattade och det tycker jag inte händer ofta, inte!


Ja som ni kanske sett så har jag redan skrivit om den här filmen en gång men skriver lite kort igen.
Uppslukande film! Riktigt bra på bio! Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den med ord ärligt talat.. Den måste ses helt enkelt! :)

Okej det var dom jag sett på bio nu kommer andra favoriter som bara måste ses eller ses igen!


Sjukt bra film! På något vis... Första gången jag såg den var jag nära på att stänga av i början på grund av att jag tyckte att den var så tråkig.. Sen slutade det med att jag satt och grina floder i soffan utan att riktigt förstå varför. (ska kanske tilläggas att jag var sjukt trött när jag såg den första gången) Sen kollade jag på den med mamma engång till och då var den underbar och jag grina lika mycket iaf även fast jag viste hur den skulle sluta.
Nu har jag säkert sett det minst 10 ggr och jag gråter fortfarande lika mycket. Kan bara inte låta bli.


Trassel på svenska. Helt UNDERBAR film! Jag älskar Disney men det här är den bästa filmen dom gjort! Gud den är så bra!! Kan den typ helt utantill! Repliker och allt! :P


Var inte så länge sedan jag skrev om denna heller. Men denna film är helt OUTSTANDING! Blir lika frasinerad var ända gång jag ser den!


Jag kan inte sätta fingert på vad som är så bra med den här filmen. Men den har sjukt mycket kännslor i sig. Ingen vanligt Amerikansk film det här inte.


Jätte bra film! Love it! Kan kolla p åden hur många gånger som helst! Just love it!
Sen om ni inte redan vet det, är det samma kille som är en av huvudpersonen i dom två sista filmerna här. I have i secret crush on him.. Just so you know.. :P Ne men allvarligt han e ju suuuper het och jäätte gullig i båda filmerna! Vem kan motstå honom?!


Ännu än film med Channing Tatum. Jätte rolig men väldigt förrvirrande när man läser på omslaget. Men jätte rolig i alla fall :P
Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Hunger game vill jag se!

2012-03-27 @ 17:06:43
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv; Ja men visst var det så, jag tycker nästan zetterman favoriserade lite, under det senaste avsnittet så pratade han bara gott om.. vad heter pojken nu igen? Ja.. jag tyckte det var så fult!

2012-03-27 @ 17:12:29
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Okej jag förstod nästan det. Saken är den att B-vitaminer skall hjälpa till under pälsfällningen är en myt, det har man forskat fram. Jag själv gav b-vitaminer förr men har slutat med det. Har man en korrekt uträknad foderstat så behöver man inte oroa sig, har man inte det så behöver det inte vara vitaminbrist utan det kan även vara annat, typ protein o.s.v



Gå in på Q´s blogg, typ foderexpert, hon är sjukt duktig, det är även hon som räknat foderstat åt mina hästar. http://qodrofenia.bloggplatsen.se/kategori/87151-foder/

2012-03-27 @ 21:42:36
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Erik

Bra tips :) Dock tyckte jag hunger games var lite seg.

2012-03-28 @ 08:45:42
URL: http://www.filmkritikerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0