2012-03-08 @ 13:34:51

E så jävla...

... Fuking piss trött på min skola just nu. Förlåt för dom "fina" orden men jag är verkligen det! Hade 4 timmars håla igår och 2 timmar idag. Så jävla pissigt!! Sen kan jag inte åka till pappa för han ska ha möte så då får jag inte vara där och åka hem kan jag inte heller för då måste jag gå 6 km i det här vädret och det är ju kul... Kommer ju fan frysa ihjäl... Sen slutar jag inte förrän halv 5 vilket också e pissigt eftersom det är Spanska jag har... Visst det är väl kul ibland men inte om man ska ha det själv och inte när det ligger sist på dan då är alla lektioner för jävliga... Åååh! Så arg jag är! Jävla sikt!

Jossan

Kommentarer:
Postat av: Daniela

Håller med dig!

Tur att det är sommar snart :)



Vi hade också 4h håltimme idag, känns lite värdelöst att över huvudtaget gå till skolan.

2012-03-08 @ 15:24:59
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Linda

Det där minns jag när jag gick på högstadiet, fick man några håltimmar och hem kunde man inte ta sig..



Sv: Ja men den där Haffi har jag hört talas om. Hade inte han en blogg som hette Glada Haffi? :D Var håller han till?

2012-03-08 @ 19:20:07
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0