2012-03-08 @ 22:43:05

Galen!

Hallå!
Ja, galen har jag blivit. Galen i träns!

Här är mina favo träns från aaislandshästar.se :

enkelt sytt, snyggt coh lagom mycket bling bling. Snyggt med V-format pannband och blandningen av små och stora stenar är lite speciellt tycker jag. Brukar inte gilla bling bling på hög nosgrimma och pannband men funkar bra med det här tränset tycker jag (och på den hästen).

enkelt och snyggt och inte riktigt lika mycket bling vilket inte gör något för mig. Positivt är också att det finns liknande träns på hilbar.se som har olika färger på swarovskistenarna. Finns också i engelsk-, achen- och remontnosgrimma.

Ännu enklatre och stilrenare. Har tre stenar på var sida av pannbandet och nosgrimman som ovan. Har även de tre stenarna på tyglarna. Riktigt mumma!

Detta är också riktigt snyggt! Stilrent och rundsytt! Åh! Är så svag för rundsydda träns. Inget bling bling bara enkelt och fint!
Dom här fanns på aaislandshästar.se


Och detta träns från Hööks. Riktigt fin och billigt! Lagom blingit utan pannband.

Och från hilbar.se :

Här är fäärgerna som finns på 2:a tränset fast på hilbar.se

Ah. nu orkar jag inte lägga upp fler... :P Får bli en annan dag.

Annars har det varit lugnt idag. Atlik fick vila och jag har kollat på revange! Än en gång: Den serien är så JÄKLA BRA!!! :D

Nu ska det bli sängen tror jag :)

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: malin

SV: ja det har jag :)

2012-03-09 @ 10:01:20
URL: http://malinsjolander.com
Postat av: malin

SV: Ja han är fin men väldigt ung så det kommer ta mycket jobb innan han blir i toppform :)

mitt mål med honom i år är att kvala a klass och målet till nästa år är att kvala SM. :)

2012-03-09 @ 17:22:04
URL: http://malinsjolander.com
Postat av: Linda

Jag hade nog valt det längst ner, har det själv ^^

2012-03-10 @ 19:35:36
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0