2012-03-24 @ 19:47:52

Handlat :D

Hej!
Japp, idag efter att ha varit i stallet så åkte vi och handlade. Först till Hööks, där köpte jag ett grimskaft, strumpor, en hjälm och en borste.

Lila såklart :D

Haha, fick prova borsta med Jossans likadana idag och de är så grymt sköna att hålla i så... :P

Har ingen hjälm som riktigt passa så det fixade vi också ;)

Sen åkte vi till Granngården. Där blev det en longerlina, 3 kg hästgodis och pälsglans.

Har ingen egen longerlina och eftersom jag använder det ganska ofta så känns det ju bra att ha en egen.

Pälsglans, kan man aldrig få för mycket av men nu håller det på att ta slut i stallet så dags att köpa.

Mitt godis har varit slut länge men nu har jag ett lager, haha.

Sen va vi iväg och köpte lite syrsor till ödlorna och sen köpte vi endel vanliga kläder till mig.
Ja det blev lite byxor, tröjor och en jacka. Mest jeans men det är ju snyggt :P

Så det blev många bra köp tycker jag, och mycket pengat, men jag är riktigt nöjd med köpen :D

Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0