2012-03-20 @ 08:07:25

Hemma igen!

Hej!
Japp, nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem söndag eftermiddag men har fått prioritera sova för bloggen några dagar. Ja, jag var ju iväg på en 4H-grej och det var så sjuk kul. Helt otroligt många roliga människor som gör allt så kul, som i häst världen fast utan hästar ;)
Men som sagt så har jag fått prioritera sova senaste dagarna å jag sov först 5-6 timmar och andra natten 2 timmar... Kan säga att jag var helt död i skolan igår. Och självklart skulle vi har matteprov...-.-
Men 4H-grejen var ju också en tävling där det kommer 4H-are från olika ställen i Sverige och tävlar i lag... och vi VANN :D Hihi, jätte kul:D
Men självklart har jag saknat Stelpa och stallet, tävlingen hade ju inget med hästar att göra. Så det ska bli jätte kul att få åka ut till stallet och träffa allihop. Och det blir full rulle på en gång, iväg till Peter och träna. Hoppas allt går bra.
Men nu ska jag försöka läsa ikapp lite grann på alla bloggar jag missat, har ju inte haft något internet där borta så man har ju missat alla roliga bloggar också.
Har inte varit bort från dom så länge men det är saknade små tok-hästar ändå :P
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0