2012-03-31 @ 19:23:08

Inget stall idag "/

Hej!
Tyvärr så blev det inget stall idag. Jag var upptagen på förmiddagen och sen blev min skjuts kvar på 4H väldigt länge eftersom det var två getter som bestämde sig för att få sina killingar så mamma blev kvar där för att hjälpa till. Sen var det försent för att åka. Men det gör nog inte så mycket, Stelpa dör inte av att stå en extra dag. Jag hoppas bara att jag hinner komma ut något  i veckan för jag ska jobba på dagläger på 4H några dagar och jag vet inte riktigt när jag slutar. Men nu är det ju i alla fall ljust ganska länge och imorgon ska vi rida!

Jaja, i vilket fall som helst så kommer det bli kul att vara på 4H nu när alla djurbebisarna kommer. Dom är så söta! Nu har vi 6 kalvar, det kom två lamm i morse och så tre killingar nu på eftermiddagen :D Haha, lägger ut lite bilder på killingar och kalvar från tidigare år :P

Inte jätte bra kvalitet på bilderna men det är min stackars mobilkamera som har tagit dom så det blir inte bättre...
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0