2012-03-14 @ 08:14:11

Mycket att göra!

Hej!
Ja, nu var det ett tag sen jag bloggade igen. Men det har varit väldigt många andra grejer. Det är träning för Lag-SM, träningar för Peter, rida Stelpa, jag rider på 4H, vi ska iväg med 4H på riksfinal i helgen och måste fixa inför det och sen ska jag gå i skolan också.
Så det är många bollar i luften, men samtidigt så är det mitt val att ta åt mig så mycket grejer och jag ångrar det inte. Jag vill göra mycket grejer och jag tycker det är roligt. Dock så tappar man lusten när folk istället för att stötta en och fråga i fall man behöver hjälp, säger åt en att man kanske ska dra ner på grejer.
Men det har inte med bloggen att göra, jag har bara inte blogga eftersom det är så mycket annat och sen har jag inte hunnit vara jätte mycket och länge i stallet. Men nu i helgen ska jag som sagt iväg med 4H på riksfinalen, det har inget med hästar att göra men det kommer blir jätte kul.
Så då åker jag på fredag och kommer hem på söndag, så då blir det bara Jossan som bloggar i helgen. Och Jossans mamma får rida Stelpa, vet inte hur mycket bara det beror på hur mycket tid hon har. Tror inte Stelpa dör av lite mindre eller mer träning.
Så nu är jag jätte taggad inför helgen, dock kommer jag sakna Stelpa, de andra hästarna och stallet och missa en träning med laget, men den här riksfinalen är ju bara en gång om året så jag tycker det är värt det.
Oj var mycket text det blev, ska sluta nu för vi börjar snart. Slänger in en liten bild på hästisarna :)
'
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Mamma Maria (till Julia alltså)

Men lilla raring! Det med att dra ner på grejer är ju något man nämner för att av. hjälpa till med att strukturera och planera. Ibland behöver man ta en liten andningspaus för att se vad som är viktigast, och det är det jag försöker påminna dig om. Sedan hoppas jag att både pappa och jag hjälper till tillräckligt...

2012-03-14 @ 09:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0