2012-03-04 @ 13:08:12

Nu drar vi!

Hej!
Nu åker vi snart till Peter för att rida lektion både jag och Jossan. Detta är väl något som både Jossan och jag känner behövs. Då det står lite still och man inte riktigt vet hur man ska fortsätta. Så båda hoppas nog på att få bra tips, övningar, respons osv.
Själv var det jätte länge sen som jag red lektion känns det som, och det var det. Minst en månad tror jag...
Men nu måste jag packa ihop så att vi kan åka ut till stallet pappa och jag. Hoppas att lastningen går bra, ingen favorit hos någon av hästarna...
Det kommer inlägg med utvärdering och sådär ;)
Den fruktade transporten...
som inte är så farlig när man väl klivit på...
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Tessan

Berätta om lektionerna nu :)



Sv: Inte vill jag väl byta bort min pärla heller.hihi. Men skulle vi stå i samma stall skulle vi lätt kunna bytas :) Förstår att du vill tölta, men det kommer. Och när det kommer så kommer ni bara kunna tölta hur mycket som helst. Jag gjorde ärligt talat så att jag pressade på massor i tölt, o ja stoor vikt på det. Kvistur var BARA trav, så trodde aldrig han skulle kunna tölta runt som han gör nu. Jag har töltat typ 10ggr mer än att trava, under (dumma mig) vääldigt lång tid ;) haha!



Kvistur töltade dock när jag hämtade honom från inridningen, så det är först nu, Ett år senare som han faktist töltar såhär. Så det tar tid :) Det kommer! Hur långt töltar han nu?

2012-03-04 @ 21:45:04
URL: http://thereseflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0