2012-03-03 @ 22:40:18

Tänkte att jag skulle avslöja..

.. Vad jag ska köpa!

Hallå på er!
Jag tänkte så här va, att jag ska visa vad jag ska köpa nästa vecka eftersom jag redan har fyllt år och eftersom det var menat att jag skulle få det igår. Så får ni se bilder på hur Atli ser ut i dom när jag köpt dom. :)

Kär kommer grejerna:

Fleectäcke Showmaster, Hööks


Grimskaft, Hööks (Det är vinrött men får duga)


Lädergrimma, Hööks (Fast svart)


Engelsknosgrimma, Agresta


Bombersbit, Agersta


Pikétröja, Hööks


"jeans"ridbyxor, Hööks


Snyggt va?! ;D

Och bara för att outfitt:

(Stigbyglar=Agersta, Viktboots=Agersta, Neoprenboots=Hööks, Tyglar=aaislandshast.se/shop)

Hehe. Fast jag skulle nog vilja ha det ändå. Fast tävlingsbootsen kostar ju hela plånboken... Men ska nog satsa på neoprenbootsen och stigbyglarna iaf! I framtiden...

Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: Tessan

Åh, fleecetäcket var supersnyggt! Likaså HV Polo pikén :)



Bomberbettet är såå bra. Har dock ett tvådelat eggbett med lock-up. Men han älskar det :D

2012-03-04 @ 19:04:36
URL: http://thereseflodin.blogg.se/
Postat av: Linda

Nosgrimman, bootsen och grimskaftet har jag redan :D Stigbyglarna ska jag spraya röda själv!



Sv: Ne jag vet inte alls haha, hästarna är ju inte ämnad för ridning heller egentligen men ja.. det ser ju jäkligt onaturligt och otympligt ut med en ko :P

2012-03-04 @ 20:19:45
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0