2012-03-29 @ 12:27:00

Tävlings-tränings Kurs!

Hallå!
Är as taggad inför lördag! Ska på en tävlings-tränings kurs för Karin Gustavsson med laget! Skit kul! :D Har aldrig varit på något sådant förut så det ska bli spännande! Undrar om man kommer få någon ungefärlig bedömning på gångarterna? Hoppas det :P Jag vill så gärna veta vad Atli skulle få! Han är ju långt ifrån färdig, det får jag tänka på, men vill ändå veta hur han ligger till nu... :P
Nej nu tar vi det lugnt, Josefine! Vi ska inte tävla för att tävla i år. Vi ska tävla för att träna i år. Punkt! *pust!*

Det possitiva är att Nattfari sponsrar ju laget (ofc, eftersom det är nattfaris lag) och betalar en del av kurs avgiften! :D (Y)

Borde även anmäla mig till några tävlingar också så att vi kan TRÄNA på att vara på tävling också. Hm.. Hur var det med framförhållningen nu Josefine?



Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: Linda

Kul med kurs! Det är bland det bästa man kan åka på:D



Sv: Ne jag håller mig nog också till vojlock, jag tycker dessutom att det blir ännu tokigare med schabrak under vinterpälsen.

2012-04-02 @ 13:22:21
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0