2012-03-21 @ 22:03:28

Tröött!

Hallå!
Blir bara en kortis just nu för USCH vad jag e trött! Gick upp halv 6 idag för att jag skulle duscha och det märks nu kan jag säga..

Blev lite stresigt idag också eftersom jag skulle ha en dum idrotts lektion 4 timmar efter jag igentligen slutat...... Så jag och Moa (kompis) åkte in till stan och shoppa lite ;) Jag köpte hårfärg, en sminkborste och en hårspray (efterlängtad sådan!). Ska färga tillbaka till blont igen första helgen på lovet tänkte jag :) Lovar att visa bild på hur det blev då.
Okej, där spårade jag lite.. Så när jag skulle byta om efter idrottslektionen han jag inte duscha men ska ändå göra det nu så :)

Vi red ut idag. Jag körde bara två tölter idag en i var hand och det funkade hyfsat bra. Julia Körde hårt på serpentinerna i tölten och hon fick till riktigt fin tölt emellan åt och sen innan han slutade töltade Stelpa Jätte långt och helt rent! Så duktiga tjejer! Sen tränade jag lite höger galopp som inte alls funkade idag och Julia körde nog också mycket galopp träning tror jag.
Sen tog vi en halv rejs upp för en jätte bra backe så hästarna var helt slut sen och skrittade fint hela vägen hem. De behövs turer då men inte jobbar så mycket också ;)

En hyllning till det fina vädret som var idag också!

Snart är våren här!!!! :D

Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: Hannah

SV: Okej, den tänkte jag också vara med på :) Har du haft din häst länge?

2012-03-22 @ 12:59:54
URL: http://hannahljung.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0