2012-03-08 @ 18:42:09

Sammanfattning och bilder!

Hej!
Känns som om det var jätte länge sen jag blogga... I alla fall så idag är det vilodag för hästarna så jag är hemma med alla mina läxor.
Nej, jag ska inte klaga, så mycket är det inte. Men när jag var magsjuk så lyckades jag ju missa endel så det måste jag ta igen. Det är lite matte och SO som ska göras, och någon gammal musik jag ska lyssna på. Blä, för musiken (i skolan).
Igår gick det ju så himla bra. Stelpa bara gick, i alla gångarter och i tölten så kände man hur hon verkligen jobbade. Man kände liksom takten och hur mycket hon rörde fram delen. Jätte häftig känsla. I traven så bara flöt hon fram, i form och allt, kortade och längde stegen (det lilla hon kan) jätte fint. Och galoppen, eller fattningarna, det var bara att sätta sig ner och ge en liten fattning och hon bara tog galoppen. Och sen gick hon där i galopp utan att sega eller dra. Jätte skönt, skönt att få spara lite på den känslan också idag, i fall det skulle gå dåligt imorron.
I helgen är det träning för lag-SM, så då ska vi ut och åka igen. Hoppas bara att jag kommer iväg, det är lite annat som ska hinnas med också.
Här kommer lite bilder från förra helgens tävling. Åter igen, om någon som inte vill vara med kom med så är det bara att säga till ;) (de är lite huller om buller...)
Stelpa med sin rosett :)
Stelpa ska hälsa på alla...
Sofie (Stelpas förra ägare) på sin häst Brenna.
En snygging vid namn Hrekkur, som jag tror Stelpa gillade... trea in min klass :)
Och ettan i min klass, Felicia och Sneggla :)
Puss på Stelpis <33
Japp, det var det ;)
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: malin

okej, haha, han var så himla gullig mitt lilla hjärta.. å va jag saknar honom...

2012-03-08 @ 20:09:47
URL: http://malinsjolander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0