2012-05-22 @ 23:37:20

Aaaaah!!!

Hallå!
Det får bli ett kort inlägg med mer detaljer imorgon!

Iaf min dag började piss minst sagt.. Jag hade oroat mig för alla andra nationella prov men inte för matten den trodde jag skulle vara bus enkel men tjena!! Den var hur svår som helst!! :( jag failade totalt!!! Jag kan säga att både jag och min bästa vän Moa var färdiga att gråta när vi kom it från klass rummet...
Usch det var bara ren tortyr!!
(Asså det är inte så att jag kommer få F precis. Jag klarar nog ett C iaf men det duger inte enligt mig.. För mig är det underkänt. Men det är mina krav ;) )
Jag vet inte hur många gånger jag sa det innan men jag sa iaf att om den här lektionen går skit så kommer jag hoppa av hästen och lägga mig ner och gråta.
Jag var alltså ganska deprimerad..
Men tänk så fort det vände!!
Det gick toppen bra idag!!! :D :D
Jag fick kämpa det fick jag men inte lika mycket som förut och Atli bara flöööt!! Han gickhur länge som helst i form i tölten och tölten hade få takt missar! Traven blev också mumla efter ett tagit galoppen var riktigt fin bit vis!!

Det riktigt roliga e att Sara sa att det som jag tycker går bra nu kan bli 7 gånger bättre med mer träning och tid!!

Aaaaahhh!! Fatta vilken häst jag kommer att ha dåååå!?!?!?!? :D :D :D

Okej slut med skrytande för detta inlägg ;) bilder kommer imorgon och på dom ser det inte ut att gå så dåligt för Julia och Stelpa ;)

Kram och god natt!! Jossan aka just nu världens lyckligaste tjej!! :D


Kommentarer:
Postat av: Linda

Men du har ju en fin häst:D!!! Tänk vilken tur att du har honom som kan trösta vid såna lägen, härligt. Hur länge har Atli varit riden nu?



Sv: Ja du kanske redan märkt att det var Fifa jag var orolig för, men det ska ju tydligen inte va nå fel :)

2012-05-23 @ 11:21:30
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0