2012-05-02 @ 21:25:12

HAHAHA!!

HAHA!
Min hund kommer in i mitt rum. Jag sitter helt tyst utan att röra mig. Jag ser att hon har något i munnen men tror att det är hennes ben.
Hon snurrar et varv för att sedan lägga sig men innan hon hinner göra det så ser jag att det är en burk ifrån köket som hon har i munnen inte ett ben.
Jag säger argt "Vad gör du?"
Hon släpper burken utan att kolla på mig och går skamset där ifrån....
HAHA!
Hon visste precis att man inte fick göra så! Igentligen borde jag klappa till henne för hon är alltid uppe på bänkarna och tar och tuggar på saker som hon inte får tugga på. Men vad ska man göra.. Det räckte ju med att jag frågade vad hon höll på med för att hon genast skulle ångra det hon gjort. Då kan jag ju inte klippa till henne heller...

Knäpp hund!



Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0