2012-05-27 @ 18:55:01

Helgen ;)

Hej!
Ja, bloggen har haft väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna men både jag och Jossan har varit borta i helgen tror jag och sen är det fullt med grejer som ska fixas inför sommaren också.
Men i alla fall så har ju Stelpa bott på 4H över helgen och varit lite ponnyridningshäst. Hon skötte sig jätte bra både i hagen med de andra hästarna och när hon var ute och gick ponnyridning. Så jag är jätte nöjd med henne. Och lastningen har inte heller varit några problem alls den heller, hon bara kliver in.

När vi kom hem till stallet igen så inspekterade Atli Stelpa noga för att kolla om det var hans sto med sen så ställde de sig bara och åt så inget konstigt där heller.
Igår kväll så följde jag och Stelpa med några andra och red en sväng, trots att det är i stan så finns det ganska fina vägar att rida på ändå. Stelpa verkade gilla att få sträcka på benen också. Sen åkte vi och hämtade lite vagnar, jag Lisa som gästbloggade skrev ju om det. Kl. 2 kom jag i alla fall hem men det tar lite tid att hämta vagnar. Sen skulle jag upp tidigt imorse men det gick efter ett tag det me. Nu är jag helt färdig så ska bara skriva klart det här sen äta, ducha och sova hoppas jag.

Ahhh!!! Jag taggar till sommarlov som jag vet inte vad. Har så mycket kul jag ska göra! Skolan ska bara sluta först, det ända jag behöver göra innan de är  träna för Lag-SM och på låten till våran skolavslutning. Haha, det kommer bli bäst om vi får göra det på vårt sätt ;P
Bara en ska som jag saknar...
Min fina sommarhäst Lara :)
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0