2012-05-14 @ 20:54:15

Hoppas, hoppas, hoppas!

Hallå!
Jag har nu skickat iväg ett mail och frågat om dom behöver en till funktionär både på SM och NM. Hur kul vore inte det?! Jag hoppas verkligen att dom behöver en till! :D Någon som vill slå mig följe? :D

Jag undrar hur man bor under tiden. Jag skulle vilja vara där alla dagar men det beror på hur man kan bo. Jag kan ju inte bo på hotell och att tälta ensam e ju inte så kul precis.. "/ Men jag hoppas att det går ändå för det vore väldigt kul!

Hoppas, hoppas, hoppas!! :D





Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Låter kul, hoppas för din skull :)



SV: Tack, jag är en riktigt stolt "mormor" nu :)



Visst är det så, jag blir trött på folk som inte kan ta till sig fakta utan bara kör på oavsett vad belästa människor säger.

2012-05-15 @ 00:30:14
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se
Postat av: Dessie

min tränare kommer komma till NM o tävla för finland:D

2012-05-15 @ 06:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0