2012-05-02 @ 20:48:30

Hovslagaren

Hallå igen!

Jag kom typ en kvart sent till hovslagaren men hon var inte så arg så det var bra. Försökte fixa så allt flöt på bra sen. I övrigt så skötte sig hästara fint. Lite tjafs om att man måste stå stilla men det gick över fort.

Jag är stolt över mig själv faktiskt! Jag cycklade 6 km på typ 20 minuter utan att stanna eller någonting! :P Låter kanske jätte dåligt för er men jag har inte tränat något annat förutom ridning dom senaste två åren så jag e nöjd :)
Vet faktiskt inte om jag kommer få träningsverk imorgon känns inte riktigt som om jag kommer få det. Men jag hade en jäkla mjölksyra där ett tag innan jag kom in i "andra andningen". Efter det var jag bara trött i bena.

Jag tror jag vet vad jag ska göra för att få min sits bättre! Jag ska tejpa med tränings tejp i nacken så jag ständigt får på minnelsen om att varken kolla ner eller dra fram axlarna!
Om det funkar, Tror ni att det kommer räknas som fusk om jag tävlar med det på Söndag? ;)

Nu ska det läsas bok!¨



Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0