2012-05-04 @ 23:07:48

Igår och idag.

Hallå!
Ja, jag red faktiskt både igår och idag och det gick bra. Inte så bra som jag vet att det kan gå men bättre än förut. Tyckte jag fick med bakbena mycket mer de här två gångerna.
Jag har börjat flytta honom för skänkeln nu så han ska bli lite mer allert på den innan jag töltar. Tränade även halvhalter med sätet igår vilket satt som en smäck idag.
Ja, jo det gick bra idag. :)

Igår töltade jag nästan bara. Red kanske en halvtimma eller så eftersom jagbara ville kolla om tölten fungerade eftersom jag ska rida T7 på söndag.. Får se hur det går..
Idag så tränade jag bara på dressyr programmet så att det skulle sitta. Och det gjorde det tycker jag. Ska nog träna på det igen imorgon bara för att. Måste sätta mig och skriva ner programet mer ordentligt också så vi kan ge det till dommarna.

Jag har börjat läsa hunger spelen också! Ska läsa en bok på svenskan nu så det fick bli den. Den är så sjukt bra! Jag vill inte sluta läsa! Jag fingrar på den hela tiden och kan inte låta bli den! Den är riktigt beroendeframkallande och jag äälskar sådanna böcker! :D
Så ett bok tips från mig ;) Helt klart värd att läsa!

(jag orkar inte slänga in någon bild.. Gör kanske det när Julia laddat upp bilderna från lektionen)

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Clara

härligt när grejer går som det ska! Hoppas det går bra på T7 på söndag! :D



svar: haha ja det är lite roligt! Jag tycker det är rätt kul att de är så lika hahaha!



Vi har aldrig tävlat faktiskt, men håller tummarna för att vi ska kunna göra det antingen senare i sommar eller till hösten! Vill gärna få lite bättre koll på gångarterna först haha!

2012-05-05 @ 01:50:50
URL: http://claraequine.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv:SSM står för sydsvenska mästerskapen och är en nationell tävling med worldranking, i klass med SM helt enkelt ;)

2012-05-05 @ 08:49:50
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/
Postat av: Paulina

sv: smart ;)

2012-05-05 @ 09:00:18
URL: http://fotopaulina.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas det går bra på söndag nu:)!!



Sv: Nemen vad söt du är! Jag läser faktiskt också eran blogg bland de allra första, jag gillar ärliga bloggar, kul att läsa om ridpassen o.s.v



haha ja jag hade spegelvänt bilden faktiskt ;) Vilken koll du har!

2012-05-05 @ 09:20:17
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0