2012-05-06 @ 21:12:29

Jag döööör!!

Hallå på er!
Nu e jag hemma och har äntligen fått varvat ner lite ;) Jag är helt SLUT kan jag lova!!
Kan ni fatta att jag snart varit uppe i 16 timmar!! Jag jag har varit utomhus i mindst 15 timmar!!
Oj, oj, oj... Jag kommer vara död den här veckan "/

Ja som ni förstår måste jag sova eller gjöra något hjärn dödande iaf. Och man måste tänka när man sitter vid bloggen och skriver så det blir inte det iaf ;)
Och som ni förstår blir det inte bilder för jag har inte ork till det...

MEN! Jag tänker skriva poängen iaf!
Red T7 och så här gick det där:
långsam tölt: 4.0, 4.0, 4.0
valfritt tempo tölt: 4.5, 4.0, 3.5

Ock sedan dressyren då:
5,32, 5.79 och 5.57
Och med andra siffror: 55.6%
Rätt bra fär att vara första gången :P Haha!!

Nej men jag e jätte nöjd med honom :) Målet var att få alla poäng över 3.0 och det fick jag så jag e suuper nöjd!

Nu väntar något hjärndödande som Tv:n till exempel.. ;)

Kram! Jossan


Kommentarer:
Postat av: Clara

Grattis!



sv: haha du får säga till om du hittar några snygga stövlar/jodphurs i snygg brun färg!!!

2012-05-06 @ 22:17:31
URL: http://claraequine.blogg.se/
Postat av: Stina

sv: Bra, skicka eran också :)

2012-05-07 @ 15:34:52
URL: http://stinabackerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0