2012-05-28 @ 21:00:01

Nya transport skydd :D

Hej!
Ja idag har jag varit på 4H och ridit lite, det gick bra. Men tänkte berätta om vad min snälla mamma har köpt till mig idag :)
Hon köpte lite flugspray och hästgodis som jag behövde. Men sen överraskade hon mig med nya transport skydd. Jätte bra för de jag har är lite trasiga, Stelpa har trampat sönder de i fram. Hellre de än hästen men jag vet inte om de hjälper jätte mycket längre men nu har jag ett gäng till. Och på de här är det "plast" där nere så det kanske tar lite längre tid att ha sönder dom ;)
Det var jätte rea på en affär som ska stänga så det var därför mamma köpte skydden. Jag och Jossan ska dit innan vi åker till stallet och kolla också. De har rea på allt och de har piké-tröjor så hoppas på att hitta något bra. Ska kolla efter ett rakt bett också.
Här är en bild på transportskydden mamma köpte:
Hoppas de passar bara!
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Clara

snällt av mamma haha! vad är det för affär? :D

2012-05-29 @ 14:50:06
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0