2012-05-10 @ 19:47:21

Plugg, Plugg, Plugg och MERA PLUGG!!

Hallå på er!
Usch! Säger jag bara.. Det känns som om vi har plugg hela tiden.. Inte en lugn stund.. Jag har inte äns hunnit läsa 50 sidor i min bok som jag så gäärna vill läsa! Men jag vill inte att den ska ta slut.. Det kan ju vara därför jag inte läst heller.. :P Jag undviker det kanske undermedvetet! Haha.. Ne men jag har så mycket annat just nu..

Vi ska inte rida idag vilket är könt för det SPÖ-regnar! Usch på det med! JAg vill inte att det ska regna hoppas att vår trotsa-vädret-metod funkar imorgon också. Jag vill inte ut och springa!!!! :( Jobbigt ju.. *Suck!*
Men! Vi borde verkligen ut och springa!

Jag tänkte att jag iaf skulle lägga up det så här: ut och springa typ 3 km (Inge långt jag vet men vi måste börja smått. Otränade som vi e!) Sen longering igen av hästarna så dom får arbeta lite iaf. Sen så ska jag iaf hem och köra lite sitt-ups och liknande för att träna lite mer styrka :)
Blir nog bra det. Men jobbigt..

Det e ju Hockey på TV Så då finns det inget som gör så att man måste titta på den! Great!

Nu ska jag börja på en 4 sidor lång uppstas....


Sen blir det Revange!! Läängtar!! :D:D

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: sara

Svar: Haha, ja, skönt att veta att man inte är den enda som slåss med sig själv.. Sistsen gör ju så mycket, helheten liksom.. men jag tror att när man kan erkänna för sig själv att man har ett litet problem, då har man kommit långt, så det har vi gjort då! :) jag tycker föresssten du har bra sists på bilderna jag sett :D

2012-05-11 @ 00:05:12
URL: http://saraskum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0