2012-05-02 @ 11:31:46

Skynda, skynda!

Gaaaah! Det blir fjärde gången jag skriver inlägget nu! Blogg.se har ju ingen app för android telefoner av någon jävla anledning...! (ursäkta ord valet men ni kommer få reda på varför jag är så frustrerad alledes strax)
Hej på er! (igen)
Jag missade precis min buss som skulle underlättat allt väldigt mycket för mig med 5 minuter så jag är liiite stressad... Jag har hovslagar tid kl 12 och enligt alla busstids tabeller så kommer jag vara 6 km från mitt hem 10 i 12 med bara en cyckel som transportmedel... och jag som e så otränad... Jag har en kännsla av att jag kommer ha en uhygglig träningsverk imorgon...
Eftersom det blev en del problem med inlägget så tog det så långtid att nästa buss hann komma. Så nu sitter jag på den iaf. och om den inte börjar rulla prick halv så får han med mig att göra... Sen ska jag nog be honom trampa plattan i mattan för nu har jag brottom!!
Får se om jag klarar mig hela vägen hem utan att stupa.. Jag e så jäkla hungrig!!
Nu rullar bussen iaf..
Kram på er! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0