2012-05-25 @ 00:10:31

Underbart!

Hallå!

Skönt att Sverige gick vidare :) Det var Loreen värd!

Iaf. Det gick hur bra som helst idag också! Både för mig och Julia!
Både Atli och Stelpa töltade på såå flott så och jag fick till och med en helt ren tölt i mellantempo! Visserligen bara ca 10 m eller något men det var i form och frambena bara flög! Haha! :P
Usch så härligt det är när det går bra! Jag blir överlycklig varenda gång!
Jag önskar ni kunde få testa honom när han går så! Jag har aldrig suttit på en häst som honom när han bjuder på tölten!

Ojojoj.. Haha! Hur kul e det att sitta och läsa sådant här? :P Bara massor av skryt om hur mycket man älskar sin häst och hur fin den är... MEN! Skulle inte bloggen bli väldigt tråkig om det aldrig gick bra för oss? Jo det tror jag ;) Vi hade nog slutat skriva här för läänge sedan då :P

Kan ni förstå hur skönt det är att slippa hålla ihop sin häst varenda liten millisekund och faktskt njuta lite av tölten också? :O För jag känner det nu. Det var ganska så väldigt länge sedan jag satt och njöt i tölten. Som jag njöt av min häst faktiskt.
Det är väl också anledningen till att jag blir lite chockad över hur fin han är eftersom jag glömt hur han var.

Aja. Skönt att allt funkade mycket bättre för Julia idag också! Stelpa fattade verkligen den nya övningen fort tycker jag!






Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0