2012-05-16 @ 21:34:28

Vad e på gång?? :D

Hej!
Ja jag tänkte berätta vad som kommer hända de närmaste dagarna. Det är ju ledigt i skolan från och med nu tills nästa vecka så det kommer bli en del stall dagar ;D Det är tänkt att vi ska ha en städdag i stallet, mocka hagarna lite, sopa igen om stallet, plocka i sadelkammaren osv. Det är ju ändå ganska kul, i alla fall när det blir så fint efteråt :P
Sen tror jag det är dags att ta lite nya bilder också ;) Och lite fler bilder på hästarna när de är i hagen också, det var länge sen och nu börjar det bli fint väder och allt så perfekt för att fota ;)
Sen är det ju lite fix inför nästa vecka också, då ska Stelpa få agera ponnyridnings-häst och sova borta två nätter. Sen har vi en liten shettis som vi måste hitta på nått med, det är verkligen inte bestämt att vi ska köpa henne eller så men vi får se.
Sen så har vi lite att fixa i laget också och vi ska träna inför det. Oj, oj, oj skönt att skolan snart är slut. Åhh, längtar till SOMMARLOV!!!!
Senast vi tog bilder i hagen så var det såhär mycket snö...
Syns inte jätte bra men nån sommar var det då inte :P
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Usch, jag ryser bara jag ser snö just nu alltså :o Sommar och sol hade jag gärna haft året om ;)

2012-05-17 @ 19:25:11
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0