2012-11-12 @ 17:19:26

Hemma!

Japp nu är jag hemma igen och jag har haft en toppen helg. Det var jätte kul att träffa alla roliga människor och jag tror det var bra för mig att få göra något. All dans och volleyboll gjorde så att jag inte är lika överspeedad längre, har varit lite så eftersom jag inte ridit på typ hur länge som helst känns det som.
I alla fall, Stelpa går med täcke nu och är förhoppningsvis på bättringsvägen. Ska kolla närmare på det imorron för idag ska jag iväg på möte. Förhoppningsvis så blir det bra nu och så kan vi sätta igång henne igen, blir det inte det så ska vi kanske prata med en veterinär.
 
Har inte så mycket att säga mer än att jag vill få börja rida igen nuuuuuuuu!!!
Haha förvirrat ekipage...?
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Fia - med islandshästen som passion

Är så tråkigt när man "aldrig" kan sätta igång, utan man får bara vänta hela tiden.. :(

2012-11-12 @ 21:27:27
URL: http://www.meistaraverk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0