2012-11-16 @ 08:21:07

I min egna lilla värld

Hej, hej!
 
Ja nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja, känns som om hela dagen kommer gå ut på att ta slut... Jag håller också på att bli sjuk nu. Alla blir sjuka känns det som. Jag är i alla fall snorig och det är lite tungt att andas men fan heller jag ska till skolan hade jag bestämt. Får se hur det blir på gympan idag annars så ska jag väll klara det.
Sen när jag blivit befriand från skolan för den här veckan så ska jag ut till stallet, inte en chans att jag hoppar det när jag lidit mig igenom en hel skoldag. Det kommer i alla fall bli lättare att andas där ute tror jag. Hoppas att jag och Stelpa kan byta nu så att hon blir frisk, då kan jag vara sjuk inga problem bara hon blir frisk någon gång.
 
Men nu ska jag forsätta kämpa mig igenom skolan, känner att jag kommer sitta med hörlurar och musik i öronen större delen av dagen, i min egen lilla värld...
 
Lite vad jag lyssnar på för er som också tänker lyssna på musik hela dagen ;)


 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0