2012-11-25 @ 09:50:57

Ingen julstämning...

Haha, jag har verkligen ingen julstämning alls i mig, inte än i alla fall. När alla andra börjar små pyssla inför julen osv så säger jag bara att det är för tidigt. Det är bara November, man kommer hinnna tröttna på julmust och risgrynsgröt innan julafton om man ska börja med det nu. Och ja, man kan tröttna på sånt också.
Min önskelist i år är inte speciellt rolig den heller, inte så lång och nästan inga roliga grejer på den...
Såhär ser den ut i häst-väg, lite annat som jag önskar mig också men det är inte till hästen.
Borsten skulle gärna få vara lila annars så är det precis såhär tråkigt det ser ut... om man inte ska drömma då, då skulle den här vara med också...
Men tror inte det blir någon kavaj nu precis...
 
Usch, jag kanske egentligen vill ha lite julstämining i mig. Det skulle vara mycket enklare, då skulle man slippa verka så negativ när alla pratar om julen. Får se om det blir bättre i helgen när det är första advent, då kan man få börja med julstämining tycker jag. Och då ska vi ju till Globen också så jag kanske kommer på något jag vill ha som inte står på listan :P
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: malin

jag har kavajen och bettet. båda är galet bra! :)

2012-11-25 @ 18:16:12
URL: http://malinsjolander.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0